Zonder Awaters enthousiaste leden zouden wij niet bestaan en dus willen wij al onze leden zo goed mogelijk betrekken bij de studievereniging. Ieder jaar zijn er meerdere commissies waar leden zich bij kunnen aansluiten en zo een activiteit op poten kunnen zetten.

De commissie-inschrijvingen zijn gesloten. Wil je toch graag nog bij een commissie? Neem dan contact op met het bestuur.

In 2024-2025 maken de volgende commissies Awater geweldig!

Commissiefoto’s zijn van 2023-2024

Activiteitencommissie (AcCie) organiseert activiteiten in alle soorten en maten voor de actiefste Awateraars, zoals bijvoorbeeld de trainingen voor het jaarlijkse voetbaltoernooi der neerlandici!
Te bereiken via: ac@svawater.nl

Buitenlandsereiscommissie (BRC) organiseert de jaarlijkse studiereis naar een bestemming in het buitenland.
Te bereiken via: brc@svawater.nl

Familiedagcommissie (FamCie) laat families kennismaken met de opleiding en Awater op de jaarlijkse Familiedag.
Te bereiken via: familiedag@svawater.nl

Feestcommissie (FeestCie) organiseert (soms samen met andere verenigingen) knalfuiven en themaborrels.
Te bereiken via: feestcie@svawater.nl

Introductiecommissie (IntroducCie) organiseert jaarlijks het introductiekamp voor eerstejaars Awateraars.
Te bereiken via: intro@svawater.nl

Deze commissie is dit studiejaar nieuw en heeft dus nog geen gezellige commissiefoto.

Landjuweelcommissie (LandCie) zorgt ervoor dat Awateraars (en externen) hun literaire en poetische talenten kunnen tonen bij de internationale poëziewedstrijd Landjuweel.
Te bereiken via: landcie@svawater.nl (zodra de commissies van start gaan)

Horizoncommissie (HoCie) organiseert horizon verbredende activiteiten, zoals de Awater TED-talks en een symposium.
Te bereiken via: hocie@svawater.nl (zodra de commissies van start gaan)

Relevantiecommissie (RelevanCie) organiseert Awaterklassiekers als de poetry slam, het literaire diner en het Awaterdictee.
Te bereiken via: relevancie@svawater.nl

Weekendjewegcommissie (WWCie) organiseert elk jaar een gezellig weekendje op een leuke locatie in eigen land.
Te bereiken via: weekendjeweg@svawater.nl

Naast deze commissies hebben leden de mogelijkheid redactielid te worden van het verenigingsblad, de Spraakwater.